What’s in a name…

(vastgezet bericht)
…vraagt Julia. Ik weet het niet en zéker niet wat er huist in de naam Bittytje. Als ik meer geduld had gehad was er misschien wat anders uitgekomen, iets  vriendelijkers of mooiers of misschien zelfs lieflijkers. Nu doe ik het hier maar mee. Geeft niets want zeg nou zelf,  what’s in a name?
41 gedachtes over “What’s in a name…

  1. Dus toch nog veel gedoe= moet je een google account aanmaken…. gedver, mijn tekens op mijn toetsenbord geven weer niet weer wat het moet zijn grrrr. En juist wat is een naam….. Jij bent gewoon Bertie en ik vind je blognaam best leuk.

    Like

  2. Dit is een leuke naam, ik lees bit Bertie, dat klopt toch.
    Ik ben ooit Bit n**ker genoemd omdat ik zo zat te puzzelen in de bitjes en bytjes. Hans

    Like

Geef een reactie

