Regen? Of niet?

– Een fenomeen wat soms voorkomt: af en toe vielen er kleine druppeltjes op je huid, keek je op de stoep of in de vijver dan was er niets te bespeuren.
Een eigenaardige ervaring waarbij je eerst denkt aan een tuinsproeier bij de buren, daarna aan een vliegtuig met een lekke kraan.
Het blijkt gewoon uit de lucht te komen, alleen zie je er niets van, hoogstens drijft er een donkerder wolk  boven je.
Regen die geen regen was. Heel apart.
Wat zou WA hiervan denken?

Zie je de foto? Geen spatje te bekennen.

12 gedachtes over “Regen? Of niet?

  1. Nee nee nee, ik weet precies wat je bedoelt. En dan kijk ik even in een sloot: niks te zien. Maar… andersom ook, sta ik in een sloot te kijken (die zijn hier nogal veel) zie ik drupjes of wat het ook is, voel ik met mijn hand, maar niks. RAAR!

    Liked by 1 persoon

  2. Water tappend uit de sloot zakte ik door het steigertje.
    Zonnig zomers is het weer, maar ik ben nat.
    Slootwater is altijd nat.

    Toch heb ik liever druppels uit de lucht.

    Zomerse groet,

    Like

Geef een reactie

