Bertjens

Vanaf nu ga ik verder op  https://bertjens.wordpress.com/

11 gedachtes over “Bertjens

    • Ik bén me ’n partij aan ’t knoeien, niet te geloven.
      Panta Rhei werkt niet (meer) maar ik kan wel onder die naam reageren, da’s toch raar!
      Maar goed, ik dacht ik doe het anders, nou anders is het idd geworden maar het slaat werkelijk nergens op.
      Ik dénk………… dat het nu is
      https://radeloze.wordpress.com
      maar zeker weten doe ik het allerminst, is het niet verschrikkelijk!
      Benieuwd of je hier iets mee kunt.

      Liked by 1 persoon

      • Ik denk dat het werkt, d.w.z., als ik het aanklik krijg ik idd dat wat ik net heb uitgeprobeerd.
        Maar er is mij nog heel veel heel onduidelijk, klopt, mijn iq is niet toereikend.
        Je kunt hier verder niks hè? Geen emoticonnetje, geen foto, nou ja, misschien doe ik ook dat wel verkeerd. 😦

        Liked by 1 persoon

  1. Ja! Wel emoticonnetjes! 😉
    Ik heb van ‘Panta Rhei’ (dat toch niet mee werkt) ‘Welkom!’ gemaakt, alleen als ik daar op klik kom ik bij ‘Dashboard’ en dat is nou ook weer niet de bedoeling.
    Ik ga ’n borrel inschenken………………. Op ons! 😀

    Liked by 1 persoon

  2. Hier zit ik me krom te lachen….. 😀 maar je bent er uit. Welkom met Welkom, hahahaha…
    Als je het goed vind zet ik je op mijn blogroll.
    Bij de reactie hier kun je misschien wel mogelijkheden voor foto’s of een andere schrijfwijze instellen maar die ken ik niet. Moet je aan Ximaar vragen, die weet alles.
    Met deze url https://radeloze.wordpress.com kom ik op Welkom! Ik zou er een bladwijzer van maken op de bladwijzerbalk, dan heb je hem altijd bij de hand.

    Like

        • Dit:
          Gebruiker bittytje kan niet op het aangevraagde dashboard komen

          Je bent ingelogd als “bittytje” en beschikt niet over de benodigde privileges voor toegang tot het dashboard voor “Welkom!”. Als je niet “bittytje” bent, gelieve uit te loggen en met je gebruikersnaam weer in te loggen. Als je “bittytje” bent en je hebt toegang nodig, vraag dan de administrator van de site om je uit te nodigen.

          Als je per ongeluk op dit scherm bent terechtgekomen en een van je eigen websites wilde bezoeken, zijn hier een aantal shortcuts om je onderweg te helpen.

          Like

  3. Welkom Bertjens!
    Én dank voor je reacties.

    Weet je wat (ook) niet begrijp? Waarom zie ik jouw reacties alleen in ’n mailtje en niet op mijn WP-site?
    En hoe verander ik dat ‘radeloze’ in mijn url?

    Alles bij elkaar komt het redelijk infantiel over denk ik maar de aanhouder wint.
    En af en toe iets aan iemand kunnen vragen is ook goed voor de motivatie.
    * thumb up * voor Bertjens. Deze samengestelde naam betekent vast iets maar misschien wil je dat niet eens vertellen. Hélemaal goed uiteraard!!!!

    Like

Geef een reactie

